!MOON PARTY

Zoals de Artemis II raket naar de maan schoot en de donkere kant van de maan rondde, zal dit weekend de donkere kant van de maan op dit festival schijnen.

No moon party of !moon party (in de computertaal verwijst het ! naar niet of not) is een feest waar kunst en muziek samenkomen, waar licht en donker elkaar omarmen, waar mens en bos een geheel worden.

dunk!festival nodigt overlabt uit om kunst binnen het festival een plaats te geven.

Overlabt, een kunsthuis, een open plek voor kunstenaars, creatievelingen, cultuur en liefhebbers. Zij willen kunst in al haar vormen als zuurstof aan de gemeenschap geven, ademruimte bieden binnen de drukke wereld om ons heen.

Voor !moon party nodigen zij kunstenaars uit van over heel Vlaanderen om samen een tentoonstelling te bouwen in en naast het bos. Het bos als white cube maar dan zonder de strakke witte muren.Een canvas dat al gevuld is maar misschien nog meer betekenis kan krijgen door de kunstwerken.

Betreed het bos en wandel door het canvas om deel te worden van de kunst!